Key Note sprekerd - kate

KEYNOTE SPREKER

Nancy Rademaker

Keynote spreker, inspirator, partner bij Nexxworks

 

“People first, always”

Nancy Rademaker is wereldwijd een veel gevraagde spreker. Ze heeft een heerlijke dosis goede humor. Inspireert en boeit je vanaf de eerste seconde. Na afloop vind je het jammer dat de sessie voorbij is, maar heb je wel de handvaten om te starten met veranderingen in jouw organisatie voor de Day After Tomorrow!

 

People first, always

Hoe beïnvloedt de technologie menselijk gedrag? En hoe helpt het ons om kennis te delen, creatief te zijn en te innoveren? Nancy Rademaker heeft een intrigerend enthousiasme voor mensen en ‘customer-centric’ strategieën. Haar motto is dan ook: “People first, always.” Hoe ziet zij de toekomst voor Facility Management? Lees meer in dit interview.

 

Waar haal je je inspiratie vandaan?

Ik reis veel, ontmoet heel veel mensen op evenementen en in workshops. Deze mensen geven mij inzichten vanuit hun perspectief. En daarnaast volg ik natuurlijk ook heel veel op internet en in de media.

 

Wat is het mooiste compliment dat je ooit hebt gekregen?

Oei dat is een moeilijke. Ooit zij een vrouwelijke CEO na afloop dat ik wel erg goed moest zijn omdat ze niet één keer op haar mobiele telefoon had gekeken. Op een ander event kwam iemand meteen na afloop naar me toe en zei dat ze het liefst nog een uur had zitten luisteren. Maar de mooiste kwam denk ik van een man die vanuit zijn bedrijf ‘verplicht’ mijn presentatie moest bijwonen en me achteraf vertelde dat hij zodanig geïnspireerd was dat hij meteen zin had om ermee aan de slag te gaan. Én dat hij dat gevoel al jaren niet meer had gehad!

 

Hoe zie jij de Day After Tomorrow voor Facility?

Elk bedrijf, elke organisatie worstelt met de toekomst. Steek je kop daarvoor niet in het zand, maar open je geest en laat je inspireren. Durf om de hoek te kijken. Leer van anderen. Maak het makkelijk en persoonlijkZoals bij elke sector geldt ook voor Facility dat je buiten de gebaande paden moet treden. Denk na wat de klant van de toekomst echt nodig heeft en bepaal dan hoe je daarop kunt aansluiten. De klant wil steeds verdergaande vereenvoudiging. Je moet het echt makkelijk voor hem maken. Maar hij wil ook dat je steeds meer personaliseert, dat je aansluit bij zijn wensen en behoeften.

 

Wat kan JIJ morgen doen?

Nancy: “Verandering is organisatiebreed en moet ook organisatiebreed worden gedragen. Wat kan jij morgen doen om verandering te initieren of te ondersteunen? Hoe kan je helpen om dat te doen? En hoe kan je het met zijn allen doen? Kom ook naar World Workplace Europe meets Facility for Future 2019 en ik geef je handvaten zodat je zelf kunt starten met de verandering voor de Day After Tomorrow!”

Ik wil me nu registereren voor de presentatie van Nancy Rademaker: 

Registreer je voor deze keynote


Prof. Jan Jonker over fm en circulair

Interview met Nancy Rademaker

5/16
Loading ...